ماررو دنبال کنید :

رئیس اینستاگرام | ربات اینستاگرام

  • Home
  • راز های اینستاگرام
مخاطب هدف در اینستاگرام

مخاطب هدف در اینستاگرام

مخاطب هدف در اینستاگرام - 5.0 out of 5 based on 1 vote

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

طبیعتا هدف هر کسب و کاری از فعالیت در شبکه های اجتماعی اینه که بتونه پست هایی منتشر می کنه رو به گوش مخاطب هدفش برسونه و برای این کار حتما باید درک درستی از مخاطب هدفش داشته باشه , در ادامه می خوایم درباره نحوه شناخت مخاطب هدف و دسترسی به اون صحبت کنیم ...

:
این مطالب براتون حتما جذابه
IGTV  قابلیت جدید اینستاگرام

IGTV قابلیت جدید اینستاگرام

IGTV قابلیت جدید اینستاگرام - 5.0 out of 5 based on 1 vote

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

IGTV قابلیت جدید اینستاگرام می باشد که در آن می توانید فیلم های تمام صفحه و عمودی ببینید و یا به نمایش بگذرید نکته جالب در IGTV اینه که این ویدئوها دیگر محدود به یک دقیقه نیستند و می توانند تا 1 ساعت هم باشند ...

:
فالوور روح چیست ؟

ghost Follower چیست؟

ghost Follower چیست؟ - 5.0 out of 5 based on 1 vote

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

فالوورهای روح کاربرانی هستند که وارد یک شبکه اجتماعی می شوند تعدادی صفحه فعال رو دنبال می کنند و یا غیرفعال هستند یا تعاملی با صفحه شما ندارند , ضربه ای که این اکانت ها به صفحه شما می زنند پایین آوردن نرخ تعامل شماست .

:
این مطالب براتون حتما جذابه
images/How-to-Schedule-Instagram-Posts.jpg

اهمیت زمان بندی در شبکه های اجتماعی

اهمیت زمان بندی در شبکه های اجتماعی - 5.0 out of 5 based on 1 vote

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

حتما براتون پیش اومده که ببینید پست هایی که در ساعت خاصی منتشر کرده اید نرخ تعامل بالاتری نسبت به پست هایی که در سایر سساعت ها منتشر کرده اید داشته اند , با توجه به نوع شنوندگان شما ساعت های مختلفی می توانند ساعت مناسب برای منتشر کردن پست های ما باشند.

:
چطور کپشن بهتری برای تبلغات در اینستاگرام انتخاب کنیم ؟

چطور کپشن بهتری برای تبلیغات در اینستاگرام انتخاب کنیم ؟

چطور کپشن بهتری برای تبلیغات در اینستاگرام انتخاب کنیم ؟ - 5.0 out of 5 based on 1 vote

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

اصولا بعد از تولید محتوای خوب و مفید دومین نکته ای که در بازار یابی محتوایی خیلی مهم و تاثیر گذار است رساندن محتوای تولید شده به گوش شنوندگان هدف است , درشبکه های اجتماعی یکی از اصلی ترین راه های این امر , تبلیغات در صفحه های مرتبط و یا صفحه های عمومی است , یکی از مهم ترین نکته ها در تبلیغات در اینستاگرام , نوشتن کپشن مناسب برای پست های تبلیغاتی است ...

:
Press enter to search
Press enter to search