ماررو دنبال کنید :

آموزش ربات اینستاگرام

آموزش ربات اینستاگرام - 5.0 out of 5 based on 8 votes

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

ما در این بخش به صورت گام به گام مراحل کار با ربات رئیس اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.

 شما در پایان این آموزش خواهید توانست به راحتی ربات را بر روی پیج های اینستاگرام خود تنظیم و فعال کنید تا روزانه فالوورهای ایرانی فعال و پرشماری جذب پیج های خود کرده و درآمد خود را افزایش دهید!

 

ثبت نام ورود ربات اینستاگرام رئیس اینستا

در گام نخست وارد صفحه ثبت نام شوید 

اطلاعات لازم را پر کنید

ربات اینستاگرام رئیس اینستا

از طریق فرم زیر با اطلاعاتی که در صفحه قبل ثبت کردین وارد پنل مدیریت ربات اینستاگرام رئیس اینستا شوید 

 

 

 

 

 

ربات اینستاگرام رئیس اینستا

تبریک میگیم شما به راحتی ثبت نام کردید و وارد شدین و با صفحه زیر روبرو خواهید شد 

تنظیمات اکانت ربات اینستاگرام رئیس اینستا

پس از ورود به پنل مدیریت و دیدن صفحه بالا قبل از هرکاری باید اکانت مورد نظر خود را درج کنید . این کار بسیار راحت است به صورتی که مطابق تصویر نشانگر موس را بروی گزینه مثبت قرار داده سپس کلیک کرده و وارد صفحه اضافه کردن اکانت خواهید شد 

 

 

 در این قسمت برای علامت مثبت موجود کلیک کرده و در فرم ظاهر شده نام کاربری و رمز عبور پیج اینستاگرام خود را وارد کنید تا اکانت مورد نظر ثبت شود .  

 

پس از ثبت اکانت خود در پنل مدیریت و دیدن صفحه بالا اگر پنل حرفه ای را خریداری کرده باشید از منو سمت راست و قرار دادن نشانگر موس بروی لوگوی اینستاگرام با دو گزینه روبرو خواهید شد :

  • پست
  • فعالیت خودکار 

 باتوجه به هدف خود یکی از گزینه ها را انتخاب و وارد صفحه آن قسمت خواهید شد و به عملیات مربوط به آن قسمت خواهید پرداخت 

 

بهینه سازی و افزایش بازدهی ربات اینستاگرام رئیس اینستا

 پس از ورود به پنل مدیریت ربات افزایش فالوور اینستاگرام از منو سمت راست نمایشگر موس را بروی لوگو اینستاگرام قرار داده سپس رو گزینه فعالیت خودکار کلیک کرده و وارد صفحه اکانت های ثبت شده شما می شوید , روی دکمه تنظیمات اکانت مربوطه کلیک کرده و وارد صفحه تنظیمات ربات می شوید :

 

در بالا صفحه سه ستون مشاهده می شود که از سمت راست نمایش کاربرانی که تعامل داشته اند , ستون وسط پنج قابلیت اصلی ربات و سمت چپ دکمه روشن و خاموش ربات و دکه زمانبندی فعالیت ربات را مشاهده میکنید

در پایین این سطر تب های مختلفی را مشاهده می کنید که بسته به سیاست مدیریتی کاربر قابل تنظیم خواهد بود و پنج عمل اصلی ربات باتوجه به این تنظیمات جهت می گیرد.

تب اول : اهداف  

فالوورها : در این قسمت شما مشخص می کنید که کاربران هدف شما فاللوور های نام های کاربری که در تب مخصوص به آن ثبت کردین باشند یا کاربرانی که فالوور های خودتون را دنبال می کنن  باشند یا هر دو .

کامنت ها : در این قسمت مشخص میکنید که کاربرانی که برای پست های نام کاربری که در تب مخصوص به آن ثبت کردین کامنت ارسال کردن مورد نظر باشن و آن هارا لایک کنید یا برای 1تا3 پست آخر آن ها  کامنت ارسال کنید یا کاربرانی که برای پست های خود شما کامنت ارسال کرده اند . 

لایک ها : در این قسمت مشخص میکنید که کاربرانی که برای پست های نام کاربری که در تب مخصوص به آن ثبت کردین لایک کردن مورد نظر باشن و پست های آن ها لایک و برای 1تا3 پست آخر ان ها کامنت ارسال شود. 

فالووینگ ها : در این قسمت مشخص میکنید که کاربرانی که نام کاربری که در تب مخصوص به خودش ثبت کردین دنبال می کنند مورد نظر باشد یا افراد که جز فالووینگ های کاربرانی که پست های شمارو دنبال می کنند مورد نظر باشد

مکان ها : در این قسمت مشخص میکنید که پست هایی که در این موقعیت ها منتشر شده اند مورد نظر باشد و کاربرانی که این پست ها را دنبال می کنند و آن هارو فالو کنید یا کامنت ارسال کنید.

برچسب ها : در این قسمت مشخص میکنید که پست هایی که با این برچسب ها منشتر شده است و کاربرانی که این پست هارا منشر کردن مورد نشر باشد و آن ها لایک و یا کامنت ارسال شود و یا آنها فالوشوند.

 نکته : برای بازدهی هر چه بیشنر و بهتر ربات حتما با توجه به سیاست کاریتون تب اهداف را با دقت انتخاب کنید تا کاربران جذب شده نرخ تبدیل بالاتری بوجود آورند.

تب دوم : سرعت  

 

در این قسمت سرعت 5 عمل اصلی ربات مشخص می شود که توصیه می شود که حتما به راهنمای خود سیستم توجه کنید که با سرعت زیاد برای شروع باعث جلب توجه اینستاگرام خواهید شد و مورد جریمه قرار خواهید گرفت . پس حتما برای شروع با سرعت کم و با مشورت سرعت را کم کم بالا ببرید تا به نتیجه دلخواه برسید .

 تب سوم : فیلتر  

 

 

حداقل و حداکثر لایک : این قسمت مشخص می کند که با رسانه هایی که این حداقل و حداکثر محبوبیت را دارا هستند تعامل داشته باشد.

حداقل و حداکثر کامنت : این قسمت مشخص می کند که با رسانه هایی که این حداقل و حداکثر کامنت دارند تعامل داشته باشند .

حداقل و حداکثر فالوور : این قسمت مشخص می کند که با کاربرانی که این حداقل و حداکثر فالوور دارند تعامل داشته باشند.

حداقل و حداکثر فالوینگ : این قسمت مشخص می کند که با کاربرانی که که این حداقل و حداکثر فالوینگ دارند تعامل داشته باشد. 

نوع رسانه : همینطور که از اسمش معلوم هست نوع رسانه را مشحص می کند .

مدت زمان انتشار : مدت زمانی که اون رسانه منشر شده را مشخص می کند .

فیلتر پروفایل کاربر : این قسمت کاربران را مورد بررسی قرار می دهد و با توجه به سیسات کاری کاربر حساسیت بیشتری بر فعالیت کاربران و صحت آن ها قرار می دهد .

فیلتر ارتباط کاربر : همینطور که از اسم مشخص است ارتباط کاربران فالوور و فالوینگ را در نظر میگیرد و در صورت خاموش بودن این ارتباط را قطع خواهد کرد .

 

 تب چهارم : کامنت ها  

 

در این تب محتوای کامنت هایی که برای ارسال در نظر گرفته اید ثبت می شود 

 

 تب پنجم : دایرکت  

در این تب محتوای دایرکت قبت می شود و در قسمت هایی که توضیح داده شده استفاده می شود . توصیح می شود برای بازدهی بهتر از ارسال کمتری استفاده کنید و در زمانی که یک تخفیف یا فروش فوق العاده و یا خدمات شگفت انگیزی دارید از دایرکت استفاده کنید.

 

 تب ششم و هفتم : فالو و آنفالو

 در قسمت فالو میتوان افرادی که دارای پیج خصوصی هستند را فالو نکرد و یا برای افراد برای دفعه دوم فالو نشوند .

در قسمت یعنی تب آنفالو دارای چهار تنظیم است که به شما کمک می کند تا باتوجه به سیاست کاری خود بازدهی بهتری داشته باشید . 

 

 تب هشتم : تگ ها

 در این قسمت تگ هایی که متناسب با کسب و کارتون هست را انتخاب می کنید . در انتخاب تگها دقت کنید تا به کاربران هدفتون بیشتر و بیشتر نزدیک شوید.

 تب نهم : موقعیت ها

 

در این تب موقعیت هایی که برای شما اهمیت دارد تا ربات در موقعیت ها به پست ها واکنش نشان دهد را ثبت می کنید .

 تب دهم : نام کاربری 

در این تب نام های کاربری را ثبت می کنید .  نام کاربری یا همان رقبای شما که کسب و کار شما برای کاربران آن ها مهم است . 

 تب یازدهم و دوازدهم : لیست سیاه نام کاربری و لیست سیاه برچسب ها | قابلیت توقف خودکار 

 

 

 

در تب یازدهم نام های کاربری و برچسب هایی که مشکلات اخلاقی و یا هرگونه ایرادی دارند و شما تمایل ندارید در صورت وجود آن ها ربات به سمت آن ها برود را ثبت می کنید .

در تب آخر با توجه به سیاست کاری خود ربات را با توجه به ققابلیت های موجود به شکلی تنظیم میکنید تا بعد از رسیدن به هدفی مشخص متوقف شود .

 

آموز ویدئویی رئیس اینستا 

 

 

 

 

ارسال پست ربات اینستاگرام رئیس اینستا

 برای دسترسی به قسمت مدیریت پست از منو راست نشانگر موس را بروی لوگوی اینستاگرام قرار داده و سپس گزینه پست را کلیک کرده و وارد صفحه زیر خواهید شد 

در این صفحه در صورت درج کردن چندین اکانت میتوان با انتخاب هرکدام به صورت زمانبندی و به حالت های عکس / استوری / گاری میتوانید پست خود را اضافه و ارسال کنید . 

ارسال پست ربات اینستاگرام رئیس اینستا

  • این صفحه شامل 3 ستون می باشد :
  • ستون سمت چپ شامل پیج هایی که ثبت کردین
  • ستون وسط شامل گزینه های انتخاب نوع پست / محل اپلود محتوای پست / متن پست / گزینه تنظیم زمان و ساعت / گزینه قبلیت درج یک کامنت و دکه ارسال 
  • ستون سمت راست فضای شبیه سازی شده اینستاگرام است که به شما قبل از ارسال پست خروجی را نشان می دهد 

 در ستون وسط گزینه ای به نام جستجوی مدیا وجود دارد که وقتی روی آن کلیک می کنید با صفحه ای روبرو خواهید شد که به شما این کمک را می کند که نام کاربری یا هشتک مورد نظرتون را جستجو کنید و پست هایی که آن نام کاربری  یا آن هشتک منتشر شده را ببینید و نکته جالبی وجود دارد این است : شما میتوانید همان پست هارا دقیقا در پیج خود منتشر کنید .

 

Press enter to search
Press enter to search