ماررو دنبال کنید :

رئیس اینستاگرام | ربات اینستاگرام

صفحه اکسپلور اینستاگرام

چه پست هایی در صفحه اکسپلور اینستاگرام می مانند؟

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

خب همونطور که میدونید با بالا رفتن یک سری فاکتورها در پست احتمال این وجود دارد که آن پست در صفحه اکسپلور نیز توسط اینستگرام نمایش داده شود و نمایش داده شدن پست در صفحه اکسپلور می تواند شانس بزرگی برای رشد صفحه ما باشد , اما نکته ی مهم این است که فقط قرار گرفتن پست در صفحه اکسپلور مهم نیست و نکته مهم اصطلاحات ماندن یک پست در صفحه اکسپلور است که البته کلمه ماندن کلمه درستی نیست و منظور از ماندن نمایش داده شدت پست برای افراد بیشتری در صفحه اکسپلور است , اینستگرام برای این قضیه فاکتورهایی را زیر نظر می گیرد که در ادامه تعدادی را بررسی می کنیم.

 1 - open Rate

تقریبا میشه گفت مهم ترین فاکتورهای که اینستاگرام برای میزان نمایش یک پست در صفحه اکسپلور در نظر می گیره Open Raate یا نرخ باز شدن است , نرخ باز شدن به این معنی است که چه تعداد از افرادی که پست مارا در صفحه اکسپلور میبینند آن را لمس می کنند و پست را بطور کامل مشاهده می کنند , هرچه این نسبت بالاتر برود پست از نظر اینستاگرام جذاب تر بنظر می رسد , برای افزایش نرخ باز شدن باید بتواند پست را طوری طراحی کنید که در حالتی که در صفحه اکسپلور نمای داده م شود برای بیننده جذاب باشد تا کاربر آن را لمس کند و به طور کامل ببیند . 

 2 - Explore Engagement Rate

نرخ تعامل فاکتور مهم دیگه ای تو این زمینه است که اینستاگرام بهش توجه می کنه , اما این نرخ تعامل همان نرخ تعامل پست نیست این نرخ , نرخ تعامل پست برای افرادی است که در صفحه اکسپلور پست ما را دیده اند و آن را لمس کرده و بطور کامل مشاهده کرده اند , خیلی از افراد با انتخاب تیترهای زرد برای پست ها سعی می کنند که نرخ باز شدن پستشان در صفحه اکسپلور را افزایش دهند اما این موضوع غافلند که وقتی شخصی پست ما را باز کند و متوجه این موضوع شود که تیتر انتخابی به موضوع پست بی ربط بوده تعاملی با آن پست نخواهد داشت و نرخ تععامل پست برای کسانی که در صفحه اکسپلور پست آن ها را مشاهده می کنند کاهش می یابد.

 نکته :

برای بالا بردن دو فاکتور ذکر شده مهمترین نکته اینه که اون پستی که ما انتظار داریم از صفحه اکسپلور نمایش زیادی داشته باشه باید جامعه هدف بزرگتری داشته باشه و هرچه که پست برای تعدادی بیشتری جذاب باشه احتمال باز شدن پست و میزان تعامل دریافتی از صفحه اکسپلور بالاتر میره و طبعا اینستاگرام پست مارو به افراد بیشتری در صفحه اکسپلور نمایش میده , اگر دقت کنید به ویدئوهایی که در اینستاگرام میزان نمایش بالایی دارند و میزان نمایششان از کل تعداد فالوورهای صفحه منتشر کننده بیشتر است متوجه میشید که موضوع این ویدئو ها اغلب عمومی هستند و جامعه هدف بزرگی دارند .

سخن آخر که خیلی باید بهش دقت کنید این است که ابعاد پست ما مربع باشد که شخص در نگاه اول متوجه ویدئو ما شود .

 

منبع : Mohammad Khakie

:

اینستاگرام آموزش اینستاگرام نکات و تکنیک های اینستاگرام

Press enter to search
Press enter to search