ماررو دنبال کنید :

رئیس اینستاگرام | ربات اینستاگرام

انواع هدف گذاری در تبلیغات آنلاین

انواع هدف گذاری در تبلیغات آنلاین

انواع هدف گذاری در تبلیغات آنلاین - 5.0 out of 5 based on 1 vote

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

Macro Goal یا به اصطلاح اهداف کلان , ایم نوع از تبلیغات که عموما در فضای آنلاین و آفلاین در سراسر دنیا به وفور مشاهده می کنیم سعی دارند مستقیما مجموعه را به هدف اصلی خود برسانند به طور مثال فروش یک محصول خاص و یا خدمت مورد نظر , این نوع تبلیغات مستقیما محصول یا خدمت مورد نظر را به صورت اجمالی معرفی کرده و از مشتری می خواهند گه با کلیک کردن روی  دکمه خاص یا انجام فعالیت خاصی اقدام به خرید اون محصول بکنند .

همانطور که در این بنر از دیجی استایل که در اینستاگرام منتشر شده بود دیدیم , این بنر قصد دارد هدف اصلی مجموعه بعنی نصب اپلیکیشن و ثبت یک خرید را به دست آورد و مستقیما از کاربر این موضوع را درخواست می کند این کمپین یکی از کمپین های تبلیغات خوب و موفق مجموعه دیجی استایل بود که از روش Macro Goal یا اهداف کلان استفاده کرده بود .

Micro Goal یا اهداف کوچک , این اهداف ثانویه یک مجموعه هستند و معمولا به این صورت است که از کاربر درخواست می کنند که با مراجعه به وب سایت ویا صفحه اینستاگرام آن ها مطالب مفید و جذاب آنان را دنبال کنند که البته هدف اصلی مجموعه نیست و لی با این کار <‌کاربر را وارد مجموعه خود می کنید م و می توانید با جذب اعتماد کاربر به هدف اصلی خود مثل فروش محصول نیز برسید .

 

همانطور که در این بنر دیدی دیجی استایل با این حرکت قصد دارد کاربران را به سمت صفحه اینستاگرام خود به واسطه برگزاری یک مسابقه جذب کند و در کنار آن با تولید محتوای مفید و اختصاصی اعتماد کاربر را جلب کند و به مرور زمان به هدف خودش یعنی نصب اپلیکیشن و ثبت یک خرید برسد .

این روزا با توجه به حجم بالای تبلیغات آنلاین کاربران عموما از تبلیغاتی که آنان را به سمت مشاهده محتوای مفید جذب می کنند استقبال بیشتری می کنند اما با این حال کارشناسان تبلیغاتی عموما بر این عقیده اند که ایین دونوع هدف گذاری هر دو باید در کنار هم اجرا شوند اما هر یک در جایگاه مناسب خود .

 

:
این مطالب براتون حتما جذابه

نکات و تکنیک های اینستاگرام

Press enter to search
Press enter to search