ماررو دنبال کنید :

رئیس اینستاگرام | ربات اینستاگرام

چطور محتوای تبلیغاتی بهتری تولید کنم ؟

چطور محتوای تبلیغاتی بهتری تولید کنم ؟

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در جواب این سوال کمی به توضیح درباره کلمه محتوای تبلیغاتی می پردازم پس با ما همراه باشید . برای دوستانی که شاید درست ندونن که محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام به چه چیزی گفته می شه , طبیعتا ما برای اینکه مختوای صفحمون دیده بشه و بیننده های بیشتری داشته باشه , یکی از راه هایی که داریم تبلیغات کردن برای جذب مخاطب برای محتوای صفحمون در اینستاگرام و در ایران تبلیغات به این صورت هست ما محتوای تبلیغاتیمون رو به صفحه هایی که به نظر مخاطبین مناسبی دارند ارائه می دهیم و اونا در ازای دریافت هزینه ای محتوای تبلیغاتی ما رو داخل صفحشون منتشر می کنند و ما از این طریق می تونیم مخاطبین جدیدی برای صفحمون جذب کنیم .

همون طور که میدونید محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام شامل یک مدیا (عکس یا فیلم) و یک کپشن می باشد , که هر چه بتونیم مدیا و کپشن بهتر و مناسب تری آماده کنیم افراد بیشتری را جذب خواهیم کرد همانطور که صددرصد هدف همه ما از صرف انرژی برای تهیه محتوای تبلیغاتی همینه , برای این کار باید حتما اشراف کامل به چند نکته زیر داشته باشیم :

  • مخاطب محتوای تبلیغاتی ما کیست ؟
  • محتوای تبلیغاتی ما درباره چه چیزی است ؟
  • این محتوای تبلیغاتی در چه جایگاهی به مخاطب ارائه خواهد شد ؟
  • چه سنچه ای برای موفقیت یا عدم موفقیت آن محتوای تبلیغاتی داریم ؟

 مخاطب محتوای تبلیغاتی ما کیست ؟

برای اشراف بر این موضوع باید بدانیم که چه کسانی قراره که به محتوای تبلیغاتی شما توجه کنند , برخی افراد مخاطبین صفحه ای که قراره محتوای تبلیغاتی آن ها در آن منتشر شود را مخاطب تبلیغاتیشون در نظر می گیرند , اشتباه نکنید ! این تصور کاملا غلط است , مخاطب محتوای تبلیغاتی شما صرفا کسانی هستند که انتظار دارید توجه آن ها را جلب کنید ممکن است بخشی یا همه مخاطبین صفحه ای باشند که شما در آن تبلیغات می کنید و یا ممکن است با واسطه محتوای تبلیغاتی شما را ببینند و عملا مخاطب آن صفحه خاص نباشند .

محتوای تبلیغاتی ما درباره چه چیزی است ؟

در محتوای تبلیغاتیمان چه چیزی را می خواهیم به مخاطب بگوییم یا چه چیزی را به وی ارائه دهیم , آیا قراره که بخشی از محتوای صفحمون رو بهش ارائه بدیم یا نه صرفا قراره برندمون رو بهش معرفی کنیم ,‌قطعا  در این دو حالت باید رویکرد متفاوتی در طراحی محتوای تبلیغاتمون داشته باشیم و فهم این موضوع از ابتدای کار در تدوین محتوای تبلیغاتی کمک فراونی به ما می کنه .

 محتوای تبلیغاتی در چه جایگاهی به مخاطب ارائه خواهد شد ؟

این موضوع عملا بیشترین تاثیر رو در محتوای تبلیغاتی ما خواهد داشت , این که محتوای ما قراره کجا و کی توجه مخاطباش رو جلب کنه , محتوای تبلیغاتی که قراره ساعت 9 صبح منتشر بشه قطعا باید با محتوای تبلیغاتی که قراره ساعت 8 شب در  اینستاگرام منتشر بشه متفاوت باشه چرا که از نظر روانشناختی حالات و عکس العمل های انسان ها در ساعات مختلف متفاوته , یا این که محتوای تبلیغاتی ما قراره در یک صفحه ای منتشر بشه که تبلیغات کمتری منتشر می کنه یا این که قراره تو صفحه ای منتشر بشه که خیلی بیشتر تبلیغات می کنه و محتوای تبلیغاتی ما باید در بین محتواهای تبلیغاتی دیگه جلب توجه کنه .

 چه ارزیابی برای بررسی موفقیت آن محتوای تبلیغاتی داریم ؟

داشتن ارزیابی در هر قسمت از هر کاری تنهای چیزیه که باعث میشه اون کار هروز از روز قبلش چایگاه بهتری داشته باشه , در صورتی که ما ندونیم محتوای تبلیغاتی که در گذشته منشتر کردیم عملکرد خوبی داشته یا نه قطعا تلاشی برای بهبود اون محتوای تبلیغاتی نمی کنیم , در بحث تبلیغات به طور کلی سه عمل محتوای تبلیغاتی شما رو به سمت بهتر شدن می بره که این سه عمل , آزمایش ,  یادگیری و بهبود است , آزمایش به معنی تست کردن محتوای تبلیغاتی که تولید کردیم , یادگیری به معنی بررسی عملکرد اون محتوای تبلیغاتی و بهبود به معنی استفاده از یادگیری برای بهتر شدن محتوای تبلیغاتی است .

 

منبع : Mohammad Khakie

:

نکات و تکنیک های اینستاگرام

Press enter to search
Press enter to search